maanantai 30. toukokuuta 2016

Mekkoja, mekkoja, mekkoja

Suurimpiin ja tärkeimpiin päätöksiin häihin liittyen kuuluu tietenkin morsiuspuku. Voin kyllä kertoa, että google ja pinterest ovat olleet kovassa käytössä, kun olen häämekkoja katsellut ja etsinyt monilla eri hakusanoilla! Minulla on mielessäni aika selkeä kuva, minkälaisen hääpuvun haluan. Aion kuitenkin pitää silmät auki kaikenlaisille puvuille, sillä voihan käydä niin, että lopulta valitsen täysin erilaisen puvun, mikä minulla on nyt mielessä. 
Tahtoisin puvun olevan ball gown - mallinen, eli ns. prinsessamekko. Mekko saisi olla vyötäröön asti kireä, mutta alaosa saisi olla muhkea ja iso.




Tahtoisin, että puvussa olisi selkä ainakin jollain tavalla hieman avonainen. Tämä Ronald Joycen mekko on mielestäni aivan täydellinen selästä, myös laahus on ihana!




 Etupuolelta tahtoisin joko olkaimettoman tai pienillä olkaimilla olevan mekon. Nuo kirjailut ja koristeet ovat upeita. Puvussa saisi olla myös (maltillinen) laahus.


 Olen katsellut paljon Mori Lee by Madeline Gardner merkkisiä morsiuspukuja, ne ovat mielestäni toinen toistaan hienompia. Olen ihastunut erityisesti Mori Leen puvuissa olevaan pitsiin, se on niin kaunis! Myös aiemmin mainitsemallani merkillä Ronald Joycella on mielestäni upeita pukuja! Suomessa Mori Lee merkkisiä pukuja myy ainkain Niinatar ja Zazabella. Niinatar myy myös merkkiä Ronald Joyce!


Myös tällaiset mernenneitohelmaiset ja kapeat puvut ovat upeita. Nyt uskon kuitenkin, että isompi mekko on enemmän omannäköiseni. 








Niin upeita mekkoja! Uskon, että mekon valinnasta tulee haastavaa, mutta toivottavasti löydän juuri sellaisen unelmien mekon, joka minulla nyt on mielesäni! Ihanaa päästä sovittelemaan erilaisia mekkoja, ja aionkin sovittaa monen mallisia, vaikka minulla onkin nyt melko selkeä visio siitä, millainen mekon tulisi olla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti