lauantai 23. huhtikuuta 2016

Tästä se alkaa!

Minua kosittiin 28.02.2016. Heti siitä hetkestä (oikeastaan jo paljon aikasemmin) aloin suunnittelemaan, mitä kaikkea tahdon häihimme. Mietin, että haluan tehdä häiden suunnittelusta scrapbookin, vanhanaikaisen leikkaa - liimaa kirjan. Puhuessani tästä ajatuksesta kaasolleni, hän ehdotti että ala kirjoittaa blogia! 
En ole koskaan ollut mikään kirjoittaja, ja ensimmäinen ajatukseni olikin, että en minä osaa. Mitä sinne muka pitäisi kirjoittaa? Kuka sitä lukisi? Aloin kuitenkin lämpiämään ajatukselle, mitä enemmän sitä mietin. Jos tekisin scrapbookin, leikekirjan, minun pitäisi tulostella kaikkea mahdollista, sillä kaikki kuvat joita selaan on kuitenkin koneella. Blogin kirjoittaminen olisi siis jo käytännöllisestikin paljon helpompaa. Scrapbook olisi myös vain minun nähtävissäni, ja haluan kuitenkin osallistaa muitakin ihmisiä (mieheni lisäksi) kuten, kaasoani, morsiusneitojani sekä äitiäni ja isääni hössötykseeni, niin paljon kuin he jaksavat. Blogin ansiosta he saisivat lukea ajatuksiani täältä niin paljon kuin heitä kiinnostaa.
Päätin siis alkaa kirjoittamaan blogia! Tämä blogi toimii minun scrapbookkinani, kirjoitan tätä siis vain omasta ilostani. Tämä blogi on minulle paikka suunnitella häitämme, hössöttää ja pohtia vaiketa valintoja! Minusta on myös kiva ajatus, että voin myöhemmin täältä blogista lukea kaikkia ajatuksiani häiden suunnittelun varrella! 
Sanomme mieheni kanssa toisillemme "Tahdon" 05.08.2017. Häihin on siis aikaa noin 15 kk, joten onkin jo korkea aika laittaa kaikkia suunnitelmia ja ajatuksia ylös. Vaikka kirjoitan tätä blogia lähinnä itselleni ja vain omasta ilostani, toivon että myös lukijat saavat tästä iloa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti